- For each project, each position is then turned into a clique, and without a big time creator's recommendation, it's impossible to get ahead. One's practical worth isn't really looked at, but rather, personal friendship is how merit is assessed.
- You're given so much work, and the atmosphere is that if you cannot keep up, they'll axe you. There's a tendency to ask workers to do more physical labor than mental labor.
- There's dissatisfaction with the salaries and the auditing system. Motivation is low because the ways to move ahead in the company are not clear. Because producers are unable to clearly express their visions for games, the titles must be reworked over and over. That's related to games missing their release dates.
Это еще раз -- но сейчас уже окончательно и бесповоротно -- говорит о том, что в скваре все проталкивают своих любимчиков, и не имеет значения, насколько они талантливы, и могут ли они вообще выразить, что нужно делать для их игр.
И вот Скваря показывает миру собственное мнение о том, каков обязательный минимум для FF:
- магия
- саммоны
- GORGEOUS (sic!) красота
- совершенствование
- перемены и испытания
Что занятно, тут нет ни слова про то, что герои должны быть подростками, чтобы угодить ЦА. И - да, ни слова про сюжет вообще. Философия в финалках не нужна!!1 Сенсация!11
А разве перемены и испытания не суть сюжет?
ОтветитьУдалитьЭти сотрудники наверное там больше не работают /:
ОтветитьУдалитьЭтих сотрудников уже нет с нами...
Удалитьмне нравится, как у записи выстроились ярлыки)
ОтветитьУдалитьgeneral kitase to the rescue!