01./00. [PS3] Final Fantasy XIII-2 #
Это меньше, чем у жалкой Tales of Xilia.
Это почти столько же, сколько у ссаной PSPшной типа-0.
Это в три раза меньше, чем у Х-2 и XIII.
Осознайте, на секундочку: даже Dirge of Cerberus, весьма себе средненький шутер (а японцы шутеров не любят) в первую неделю продался 400к.
Фотка с триумфального запуска игры. Гигантская очередь!!1
Уже играющие японцы, тем временем, unanimously agreeing that the game was, unintentionally, amusing and comical, considering you could go as far as ignoring a certain death with a dialogue choice, or seeing MELODRAMA moments triggering randomly.
Every cutscene is basically:
"Hey look, X is happening."
"What exactly is X?"
"I'm not sure. But we need to stop it."
"We need to find Y to stop it."
"What exactly is Y anyway?"
"I don't know. But we need to find it."
"So if find Y, X will stop?"
"I'm not sure. Probably. Let's find Y."
"Nee-chan...."
Repeat x50